6 min till rast!

Det är ju helt otroligt hur jag alltid kan tappa bort mina vantar. Varje säsong förbrukar jag minst fyra par, har en förmåga att tappa endast den ena vilket är VÄLDIGT retsamt. Nu senast tappade jag återigen ena vanten igår i centrum, köpte dem i förra veckan... Så nu på rasten ska jag, Fellan och Sara upp till Forum så att jag kan köpa nya. Ska även förbi Coop och handla lite mat. Inatt sover jag nämligen hos Martin (hihi) och med tanke på att han inte hunnit fylla skafferierna än så är det nog säkrast om jag köper frukost (dvs filmjölk). Och någon brödbit kanske. Eventuellt ett par bananer. Choklad? Mmmh♥

Just det. Min "profilbild" är olika beroende på vilken dator jag sitter vid? Min avsikt är att ha bilden på mig och Harry, men ibland är det en partybild från Alanya och vid ett tredje tillfälle är det en bild på mig från perrong nio och tre kvart? Ren magi.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0