23 okt 2011

Hola amigos! Sunday it is, fasansfullt vackert väder ute! Håller på med lite nödvändigheter, men ska alldeles strax ut och njuta. Annars tar jag nog kökssaxen och klipper av mitt hår, kom precis på mig själv med att sitta och rycka av kluvna toppar. Så äckligt, äckligt av mig att ens göra så! Ska klippa mig nästnästa helg, inte idag då jag har cirkus 70 kr kvar på kontot och inte nästa helg för då åker jag ju till Norge. 

Alrighty. Vad hänt sedan vi sist hördes av?

Fredags. Bion, One day, var förstås inte lika bra som boken men den fick ändå Fellan att fälla ett par tårar där på slutet, så den var minst sagt godkänd i alla fall! Sevärd absolut, men jag undrar om man inte borde läsa boken innan? Tror den kan vara lite svår att hänga med i annars.

Lördags. Exakt hela dagen gick åt till att finputsa några egenskaper *say no more*. På kvällen åkte jag till Martin (nej, gick gjorde jag, gick i 25 minuter med massor med packning eftersom jag precis missade bussen). Vi kollade på Fångarna på Fortet och åt glass. Kände oss lite som ett gift par. Som tur är tyckte ingen av oss att FPF var spännande, då hade vi haft anledning till att känna oss oroliga för vårt allmäntillstånd. Dock medverkade Hanna Montazami, men hon är ju väldigt dålig på svenska så hon såg mest lite vilsen ut under programmets gång. Men snygg är hon onekligen!

Nu ska jag ta mig en powerwalk, runt Gimmersta och hela vägen till stallet! Jag drömde förresten att jag red inatt, saknar verkligen HÄSTARNA! It's just me and the horses♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0