Yasuragi Spa

Förrätt: sushi och soppa gjord av gula morrötter! Sjukt gott!
Huvudrätt: hjortytterfilé, mmmmh!
Ääälskling!
Efterrätt: panacotta med rabarber.
Martin beställde förstås den bästa efterrätten..
Den underbara fruktkorgen Martin beställde på kvällen!
En kärlekspuss!
Fruuuuukost!! Helt underbar, och det säger jag som en sann frukostälskare!

Inser att detta i princip enbart var matbilder, men vi hade ju inte med oss mobilerna in på själva spaområdet. Önskar dock att vi hade haft det, för det var hur fint som helst! Särskilt när vi badade i utomhuspoolen på kvällen, och det var helt mörkt, och man kunde se ut över havet och se belysningen från husen på andra sidan. L to the ovely.

Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan hoppa bums i säng. Är hemma hos Martin! Fikan med Madde var supermysig, det är liksom 5 månader sedan vi sågs? Antagligen kommer vi börja gymma tillsammans nu, så då lär vi ju ses lite mer. Apropå gymma. Shit vilken maffig träningsvärk jag har. Jag skojar inte när jag säger att jag knappt kan sätta mig ned. Undra om jag kommer upp ur sängen i morgon? Återstår att se, återkommer med besked. Godnatt!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0