Working.

Hejsan hoppsan alla läsare! Kan med glädje meddela att jag åter befinner mig i säljarstolen! Är fortfarande helt täppt i näsan, så låter som en liten bebis, men ett sälj har jag åtminstone fått iväg så denna dag riskerar jag inte att nolla i alla fall. Stabilt. Är vrålhungrig men ska härda ut en kvart, för då är det minsann dags för lunch! Tror att jag ska köpa något smarrigt från Birgittas här nere, har nämligen bara med mig en varma koppen och två philadelphiasmörgåsar. Ska nog spara de till mellanmål istället! Helst av allt vill jag ha pannkakstårtan från föregående inlägg, hur god ser den inte ut?! Åt faktiskt pannkaka igår, fläsktjockpannkaka, inte min favorit, men den funkar. Godast är det med vanlig tjockpankaka och massa socker och sylt! Åhh.....

Är alldeles för hungrig för att skriva mer. Hörs i eftermiddag! ♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0