Ve och vasa, ännu ett klagorop!

Jag dricker en varma koppen och kollar på Biggest Loser. Jag tror vi alla kan enas om att det är synd om mig. Biggest Loser liksom? Stackars mig. Har precis sovit i två timmar också. Det lutar inte mot att jag kan pallra mig iväg till jobbet imorgon.

Stackars, stackars mig.

Om man skulle ta och borsta håret? Bara för att jag driver runt här hemma, måste jag ju inte nödvändigtvis vara mitt allra fulaste jag och gå runt med en enda big tova. Kan vara värt en funderare. Sådär. Funderat klart. Skall icke borsta håret. Stackars lilla jag orkar inte det. Ska återgå till mitt tragiska tevetittande. Nej. Det ska jag inte heller. Jag ska stänga av teven och fortsätta läsa ur Harry Potter istället. De är på Quidditch World Cup. Ja, jag har läst det här kapitlet en miljon gånger, men oh det är ju så bra.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0