Vad hände ikväll?

Skulle över till Manda efter jobbet, men eftersom vi söp till där på jobbet så funkade det inte riktigt som jag tänkt det med bilen. Åkte hem, hade tacosmiddag med familjen (första middagen på evigheter), åt godis och såg på Idol. Amande F är så GRYM!! Amanda P också, hon som åkte ut, sjukt söt tjej! Men Amanda F är definitivt favoriten, och Moa såklart!



Just det, vet ni vad jag gjorde alldeles nyss? Debuterade som Internet-shoppare!! Har ju letat som en tok efter mina älsklingjeans i alla Carlings- och Saltbutiker i flera månader sedan (de är slutsålda överallt), och när jag uppgiven gjorde ännu ett försök nu i veckan så rådde kassörskan mig att kolla på nätet istället. Och vips, där fanns de, på Nelly.com! Lyckan var gjord! Vet ju redan nu att jag beställt helt fel, det är jag helt inställd på, så att det inte blir en så stor besvikelse när paketet anländer. Säkert en helt annan modell. Fel storlek. Fel färg. Så himla givet.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0