Here again.

Jaha, så är det måndag! Haft en bra helg? Min har varit mysig, förutom skräckincidenten på lördagskvällen som i sann Halloween-anda resulterade i att jag åkte vilse i skogen på Gudö med bilen i 45 minuter. Här skulle man vara snäll och skjutsa sin vän Tove med pojkvän till en fest, så hittar jag inte ut! Som tur är hade jag med mig Fellan och Manda i bilen, annars hade jag nog freakat ut. Varenda väg som enligt iPhonen skulle leda oss tillbaka var avspärrad, så jag var såklart tvungen att backa tillbaka hela jävla tiden, säkert som straff för att jag slapp backa kring gatuhörn på uppkörningen. Det var ren och skär lycka när vi slutligen upptäckte rödlysena, det vill jag lova! Man kan ju i alla fall se det som att jag klarade mitt första test som bilförare, om man nu ska försöka vända den erfarenheten till någonting positivt.

I övrigt så har jag och Marty bokat vår spahelg på Yasuragi till nästnästa vecka! Blir en övernattning från lördagen till söndagen, mysigt va? *Looking forward to it*. Vi är ett riktigt par vi två, Martin och Anna, Anna och Martin, det känns bra det. Men ikväll ska jag sova hemma har jag bestämt, för det var INTE kul imorse, älskling, att sätta sig i bilen i de rosa pyjamasbyxorna och köra hem klockan 07.00!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0