Så var det fredag igen!

Fredag, fredag, helgen nalkas så välkommet så! Min första, på riktiga, fria helg! Åh så kul jag ska ha, ska shoppa så det ryker och förhoppningsvis få med mig älsklingen till Ikea. Jag kör ju?! Har redan börjat med lite helgkänsla i och med den sedvanliga lunchshoppingen på rasten, blev en kavaj från H&M med såna snygga armmuddar (säger man så). Stiligt värre, om ni frågar mig. Blev en smoothie från NJB också förstås, ni måste verkligen pröva dem!! Själv ska jag ta mig en juice där nästa gång, det heter ju trots allt Naked Juice Bar.

Slänger in en rolig fredagsbild som avslutning på temat Fredag.

Tumblr_ltv0vtblbl1r00vtxo1_400_large


Satans otur förresten, här ville man inviga den egna bilkörningen imorse - så är bilen intagen på service. Aja, enligt mami ska bilen vara färdig nu så jag får åka hem efter jobbet och hämta upp den *längtar*. Undra hur konstigt det kommer kännas att sitta helt själv?! Utan någon som tjatar? Utan någon som skriker BYT KÖRFÄLT VID REFUGEN/RÄTA UPP BILEN? Ska absolut sätta i min Queen-skiva. Felicia tyckte jag skulle vara coolare och ha på en ball radiokanal, men jag gillar Queen, så så får det bli! Först och främst ska jag åka runt lite själv, känna mig självständig och grym, och därefter ska jag susa vidare till Issa. Ska ha en myskväll med mina två bästa vänner (Felicia tillkommer alltså), ska bli mysigt såklart eftersom det är en myskväll! Den här helgen blir lugn, men nästa vecka, då jäklar, då ska jag ut igen♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0