En önskan om helg.

Så har vi tagit oss igenom halva den här veckan, Jesus Amalia vad jag längtar till helgen! På lördag ska jag julshoppa med Sara och Lina och på söndag ska jag och mamma, hör och häpna, vara "modeller för en dag". Vi ska alltså bli uppiffade och målade och fotograferade. Här ska det posas vilt och skickas in till Americas Next Top Model. Fotogenisk som man är, så tror jag att mina chanser är riktigt goda! Lär bli stekheta bilder!

Ska för övrigt skaffa löshår igen. Tror jag. Det ska i så fall enbart användas vid festliga tillfällen, så att det inte sliter så mycket. Är dock orolig för vilken färg de i affären kommer att välja ut till mig. Rött? Orange? Då vänder jag på klacken och går, det kan ni allt skriva upp! Stenhård är min nya attityd.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0