KÖRKORT!!!!!!

Trots 3 timmars ynka sömn inatt så har jag TAGIT KÖRKORT IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är så sjuuuuuuuuuuuukt glad! Sån känsla! Jag är B-Ä-S-T!!!! Det här har varit mitt lilla secret project här i bloggen, om ni nu haft funderingar angående mina tidiga mornar i Tyresö centrum (har tagit körlektioner klockan 7 på morgonen...) eller på mina uteblivna partykvällar. TACK pappa som övningskört med mig och TACK Basem på Körkortakuten som hjälpte mig på vägen mot friheten! Fyfaaaan vad skönt! En tyngd har verkligen lättats från mina axlar, nu jäklar kan jag ta HELG igen utan att ha massa måsten med plugg eller övningskörning. Nu kan jag äntligen återuppta kontakten med mina kära vänner som definitivt försummats den här hösten! Istället för att sitta på en buss cirkus 50 min för en färd inom Tyresö, kan jag numer glida bort till Trollbäcken eller Strand på 15 min med min underbara, älskade lilla Volvo! Heeee-eej kompisar, minns ni mig??

Nu är jag såååå trött så orkar verkligen inte hålla rätt på bokstäverna på tangentbordet, oj oj oj oj, hur ska detta gå med 4 timmars jobb kvar? Och jag MÅSTE ju bara inviga ensamheten i bilen ikväll!! Idag är jag oooooooooooslagbar! O-s-l-a-g-b-a-r. Mäktig, oövervinnerlig, on fire!! Körkort, I love you!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0