Jag flyttar till London!

Ja men precis. Den 15 januari flyttar jag till London i 4 månader! Helt på egen hand! Jag ska plugga, jobba och bo i en studentkorridor med brittiska studenter! Helt galet!!! Är så taggad, samtidigt som det förstås ska bli jobbigt att lämna alla mina nära och kära här. Att resa på det här viset är något jag velat i flera år, så jag är så glad att jag faktiskt bokat det här! Åker genom en organisation som heter Språkpunkten, och de ordnar dels med en månads engelskakurs och dels med hjälp av arbetsintervjuer. Utöver det, hjälper de förstås mig med en massa andra småsaker som man behöver ordna med. Just nu känns det här helt surrealistiskt, kan liksom inte ta in att jag faktiskt gör det här, eller är på väg att göra det. Dagarna går i ett, så jag har sällan tid att reflektera över hur nära vi faktiskt är den 15 januari, men det ska bli så kul!

Känner att vi får prata om det här en annan gång, telefonen ringer på som bara den, så hinner inte riktigt skriva mellan samtalen! En timme kvar, sen ska jag in till Söder och möta upp min älsklings-Issa!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0