Dagens inlägg!

Jaha, så sent omsider väljer jag att, trots mycket om och men, att ändå plita ned ett par rader. Saken är den att jag har FULL FOKUS på sälj så att  jag kan ta igen det jag tappade igår. Hittils går det i rätt riktning! Behöver sälja ungefär sex abonnemang till, sen ligger jag på takt. JAG VILL JAG KAN JAG VILL JAG KAN *Felicias röst ekar i huvudet*. Borde kanske visa framfötterna och komma hit på lördag?

(Borde)

Jaha, så vad gör ni då mina kära läsare? Vissa har kanske höstlov. Den relaxperioden är ju tyvärr över i mitt nyinträdda vuxenliv, men jag måste ju erkänna att det allt skulle sitta fint med en veckas paus från vardagligheterna! Men här kämpar man på som en sann medborgare för allas er skull! En timme och tio minuter kvar, sen kommer käre pappsen och hämtar upp mig. Idag ska jag sova hemma, så imorgon bitti slipper jag flänget mellan Martins lägenhet och mitt hem. Å andra sidan kommer jag sakna min lille älskling, men det får jag väl stå ut med. Jag vill också flytta hemifrån! Kan ju kanske flytta ihop med Marty. Men det får bli i maj månad det (om Martin är med på noterna förstås). Anledningen till det kommer avslöjas senare. Lite Gossip-anda ("That's a secret I'll never tell, xoxo") över den.

Haha, nu fick jag en asskön kund född 39 som drog en liten vits för mig. Vissa kunder är verkligen underbara, det är lätt att glömma bort det ibland. Det räcker verkligen med lite för att göra en liten telefonförsäljare glad. Att svara med "Hej Anna" gör en alltid på bra humör, eller när frugan räcker över telefonen till sin man med orden "det är Anna från Canal Digital". Alla ni kunder som är så  - tack, ni gör dagen!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0