Håvar på!

Hejsan hoppsan vänner, jovars det var Anna här igen! Superkrafterna sen igår verkar sitta kvar, borde snart få kallas Håven3 här på företaget (Håven1=Fellan, Håven2=Jonathan). Har bytt plats dagen till ära, Fellan har tyvärr åkt till Prag så snabbt som ögat (Flue, varför säger man ögat?) passade jag på att inta hennes plats. Hon och Sara sitter nämligen bredvid varandra vid samma bord, medan jag är förvisad till ett helt annat. Hör dem titt som tätt sitta och tjoa och tjimma här borta, medan min identitet som den Utfryste bara växer och växer där borta i min enslige hörna. Så nu är jag här för att tillgodogöra mig lite av Saras kärlek innan Fellan är tillbaka igen! Saknar henne redan förresten.

Aahmen Herre Jesus vad det ringer på bra här, hinner ju knappt blogga! Vi får höras vid annat tillfälle!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0