EGO_GIRL_18

Oj, viiiilkeeeen förääändring!!! Drack jag powerpiller till frukost eller?? Från Looser-Nord till Stjärn-Nord, över en enda natt! Nu jäklar ska budgeten sättas, woopa, då ska det firas med en helsickes dyr väska tror jag!! Behöver verkligen en ny, och jag är lite småsugen på att härma Manda och införskaffa en LV. En sån kan ju aldrig bli omodern, och då kan den ju faktiskt vara värd pengarna? Synd bara att den har blivit så överreklamerad att det finns kopior av den i varje hörn, men jag tycker man brukar se ganska bra om den är äkta eller fake. Man har ju ett öga för sånt, vettni. Åh. Nu blev jag supertaggad, bara för att jag befinner mig i ett glädjerus. Kommer säkert inte sätta budgeten bara för att jag skrev det här nu. Men jag har två timmar kvar och behöver bara ett sälj till. Och just idag är jag ju världsbäst, så varför skulle jag inte göra det? Tanke ger handling, tanke ger handling, TANKE GER HANDLING.

Kommentarer
Postat av: mandpand

mmmm BRÄNN ALLA KOPIOR!!!!!!

Nä men den är bäst. Go ahead and join me!

2011-11-17 @ 22:39:37

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0