Tuseday, 15 nov

Ni vet de där perioderna när INGENTING funkar? Befinner mig mitt inne i en sån just nu. Min vad är fortfarande cepe (vilket innebär att jag fortfarande är sne i ryggen), vad jag än gör så är jag lika ful som om jag dragit en gammal socka över huvudet och dessutom hinner jag aldrig umgås med någon nu för tiden. It sucks to be me right now. Å andra sidan är det den 15 november idag, vilket betyder att det är exakt två månader kvar till en viss sak. Har en känsla av att tiden kommer gå riktigt fort fram tills dess! Något att se fram emot inom lite närmare tidsrymd, är dock helgen! Ska ju till Yasuragi Spa tillsammans med Martin, ska bli jättekul, har aldrig direkt varit på Spa (om inte hotell-Span räknas). Hade tänkt boka in mig på ett yogapass, mest på grund av att jag tycker att det hör till, men kom på att ingenting gör mig mer uttråkad än just yoga. Så jag hoppar nog det. Kanska ska kolla över möjligheten att lyxa till vistelsen med en ansiktsmassage eller något i den stilen? Åh, längtar verkligen! Skönt att komma bort lite från vardagsmönstret, ja oj oj oj oj, här ska det allt brytas rutiner!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0