Stjärnsäljaren!

Hoho-ja-ja. Nu skulle ni allt skåda säljteven, jag verkar (förbluffande nog) ligga etta för dagen? Hoppas det inte är något elakt skämt nu bara, känner mig jätteförvirrad. Förväntar mig inte att behålla den här placeringen särskilt länge till, så bäst att njuta av den så länge som den varar! Borde print screena, rama in och ställa det lilla konstverket här vid datorn, så att jag kan upplyftas av den i dystare tider!

Idag är det ju jobb 12-21 som gäller, så jag hann med ett gympass innan jag började. Så skönt, pressade mig till smärtgränsen som den sanna elitidrottare jag i forna dagar var. Efter jobbet vankas det gos i cirka 30 minuter med älsklingen innan det är läggdags, vi ska sova hos mig för första gången sedan the Break Up. Lilla mamsen lär bli glad, hon saknar i det närmaste ihjäl sig efter min prins!

PS: Har jag nämnt att min bästis skaffat sig rastaflätor? Gah. Jag är en mes vid hennes sida, men å andra sidan kanske hon väger upp för mig med all sin coolhet? Felliflue, I love you.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0