Sjuklingen

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Jag är sjuk!! Dunderförkyld!!! Blir inget jobb för min del, så himla typiskt eftersom Fellan skapat en ypperlig hån-möjlighet för mig just idag. Jag har väl sagt att jag och Felliflue är internationella mästare i Hån? Allra helst hånar vi varandra. Oh oh oh, what to do, what to do? Det här suger! Har smittat Martin också, tur i oturen för min del i och med att det innebär att jag kan hänga med honom under dagen. Just nu är jag hemma, var nämligen tvungen att plocka upp mitt körkort på posten imorse och då kände jag att det var lika bra att åka hem. Hem till min dvd så att jag kan kolla klart på Harry Potter och Dödsrelikerna part 2, har en liten bit kvar. Har köpt med mig massor med frukt så att jag kan äta fruktsallad under dagen, och mamma hade tydligen bakat lussebullar, så det kommer nog inte gå någon nöd på mig. Det är bara det att det är så låååångtråkigt att vara sjuk!! Dessutom är min träningsvärk inte det minsta rolig, känns som om jag har influelsan eftersom det värker i hela kroppen....

Om jag skulle ta och sluta klaga? Om några timmar kommer Martin, då blir jag glad igen. Nu ska jag titta klart på Harry, vi kanske hörs senare under dagen! Måste ju i vilket fall uppdatera min Harry Potter-lista, det behöver ni inte oroa er över att jag ska glömma bort♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0