Så var vi här igen.

Monday again, så här sitter jag med järngänget på Predictive Sales. Är ganska så mycket ur fas, ingen yta alls, vill shoppa men borde verkligen inte, är hungrig men har lunch om två timmar, jag har avskavt nagellack, jag är ful ful FUL.

Så nu lämnar vi det och tänker på något annat.

Jag vill verkligen flytta hemifrån. Det är så sköönt att vara hemma hos Martin. Tyvärr har han världens mysigaste sovrum, så det är omöjligt att gå upp på morgonen. Men annars är det perfekt. Det är dessutom så roligt att köpa saker dit (hoppas Martin också tycker det är roligt att jag tycker det är roligt, annars har vi minst sagt problem). Som igår. Köpte liksom två handdukar på Hemtex, och tyckte det var jättespännande. Hängde gladeligen upp dem i Martins (Anna tänkt på det, det är MARTINS) badrum och skådade det lilla undret med ett brett leende. Avundsjuk på dig, Maja, som redan tagit det steget, att flytta hemifrån alltstå! Det är så värt. Vuxentjej, yes I am.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0