Pepp till mig själv

Skulle vilja köpa ett hekto självkänsla till vilket fucking pris som helst. Hur ser det ut hos er, läsare, har ni lite självkänsla som ni kan avvara till er trogne skrivarvän? Skulle bli mycket tacksam. Det går alltså S-K-I-T på jobbet idag. Två och en halv timme kvar, snart monterar de väl in elektriska stötar i stolen som aktiveras vid varje "nej" jag får. Alltså en stöt/samtal. Det gäller att vara självkritisk, idag är jag värdelös, totalt sämst, är så trött på min röst, men jag försöker, nu jävlar ska dagens första order håvas in! Då ska jag dessutom få tillbaka mitt korsord av Manju som han beslagtog för nån timme sen. Det har varit dagens sysselsättning, att lösa korsord, men jag är inte så bra på det heller visade det sig, så det slutade med att jag skrev in ord jag visste var fel bara för att det inte skulle se så tomt ut. Man gör vad man kan för att hålla sig vid ytan, som man brukar säga. Keep your head high, young girl. Snart sitter den. Ordern alltså. Nähä. Där fick jag en elaking som förlöjligade mig. Självkänsla: minus en miljon.Oj. Nu köpte nån. Han måste ha tyckt synd om mig, stödköpte liksom, lät väl helt sänkt under jorden. Tack du vänlige själ! Nu kan jag kanske le igen. Ska försöka, tapper som man är. Alltså ni förstår inte lyckan när någon äntligen köper av en, om det gått trögt ett tag. Man blir helt ställd. Som om kunden missförstått mig. Vill nästan understryka att det inte är gratis, det här kommer ÖKA dina månadsavgifter??! Är du lite kokobeng?? He he. Skämt åsido. Köpande kunder, I love you!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0