Min helg!

Hejhopp bloggvänner, dags för mig att checka in och bidra med en lägesrapport! Det jag har gjort sedan vi sist hördes, är sammanfattningsvis:

√ Varit på gaynight på Ojojoj

Tumblr_lst0552wbz1qhzv6oo1_500_large


√ Köpt Shepardtofflor (det är bevisat, jag är en tant)



√ Haft släktmiddag här hemma, en av gästerna var bland annat den här prinsessan:



√ Köpt med mig kebabpizza och cola och rullat iväg hem till en bakfull pojkvän. Såhär ser förresten en del av lägenheten ut, mysig va?



√ Överlämnat en Fars dags-present till min underbara papi!

√ Fikat i centrum med en kär gammal vän, kombinerat avlägsen släkting, nämligen Magdalena!



Nu är det snart dags för middag, sedan bär det av till Martin igen. Har köpt med mig en ost till honom, snäll som man är. Ost är SJUKT dyrt, det blir typ 400 kr i månaden? Och det är typ enbart jag som äter av den, så det kändes som om det var min tur att köpa en...

 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0