Martyren checkar in igen!

Livet är sannerligen inte så värst varierande när man är sjuk. Jag äter, sover, kollar på teve, sitter vid datorn. Så ytlöst. Var uppe med tuppen imorse eftersom jag skulle till kiropraktorn, men när jag väl kom dit så ansåg hon att det var bäst att jag bokade en ny tid istället, så det var bara att åka hem igen. Skulle vilja ta mig till centrum och hyra en film och köpa en chai, men jag orkar verkligen inte. Dagens enda highlight är att Martin kommer komma över om ett tag, har lovat att jag inte är liiika sjuk som igår, så då gav han med sig. Jag börjar för övrigt bli lite nervös, beställde ju ett paket från Nelly i fredags som ni kanske minns? Mitt första internetköp? Det har fortfarande inte kommitö. Visste att något skulle gå fel, det var ju precis det jag visste. Ska ringa deras kundstjänst snart tror jag. Åh nej. Ordet "kundstjänst". Påminner mig om jobbet. "Ojojoj, det där tekniska får du nog ta med kundtjänst, de är de som är teknikerna på det här bygget HÖ HÖ HÖ" är en vanlig fras jag säger. Fråga mig inte varför jag säger "bygget", det säger jag aldrig i normala fall. Men så är jag inte så normal i telefonen heller. Det kanske det är därför det går skit? Om jag bara vore mig själv så skulle nog ordrarna komma av sig själva, vem skulle kunna säga nej till lilla supergulliga världsbästa Nord? Får prova det när jag är på benen igen och redo att återgå till jobbet. Just nu längtar jag faktiskt lite, det är ju garanterat mer action där än här!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0