Lördagsjobb.

Mmm. Jag befinner mig på jobbet. Det är lördag, strålande väder, och jag sitter på kontoret. Kommer såklart inte få något sålt, det vet jag ju redan nu, men huvudsaken är att jag visar lite god vilja inför bossarna i alla fall. Har just insett att jag aldrig kan ta igen glappet mellan vad jag är nu och mitt budgetmål. usel har jag varit, så jag har ingen annan att skylla än mig själv för att jag satt mig i den här båten. Jag och Fellan har i alla fall köpt med oss latte och praliner, lite bra har vi ju det i alla fall. Så nu ska jag sluta att klaga, tycker inte om negativa människor som, oavsett hur bra situationen är, alltid hittar något litet att störa sig på. Såna männskor går ju fet bort. Såna människor ska vi inte bli, ni och jag, det tycker jag vi skakar hand på.

Hade tänkt sitta här i tre timmar, då har jag gjort mitt.  Sedan bär det av mot stan för lite shopping med Pontus!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0