It's september!

Hej alla fina! Idag är det första dagen i september månad, tiden går verkligen satans fort när man jobbar. Sov hos Martin inatt, så som vanligt blev det en stressig morgon för oss båda. Idag hade vi 4 minuter på oss från det att vi gick upp från sängen till det att bussen gick. Förstår inte hur vi lyckas varenda gång? Martin börjar tidigare om mig om dagarna, och eftersom jag inte fått en egen nyckel än (ääääälskling??) så åker jag hem innan jobbet (det vill säga de dagar jag inte vill känna mig som en luffare som sminkar sig på en centrum-toalett och äter frukost på ett morgonöppet café). Idag passade det dock rätt bra att åka hem, jag börjar ju 12 på tisdagar, så hann med en powerwalk runt Gimmersta. Idag är bossen sjuk, vilket innebär att lunchmötet är inställt. Blir allt en tripp till Forum idag igen, dock själv, Felicia blev alldels för varm av det igår. Betäffande Sara, min annars så trogna Forum-polare, så ligger hon och lapar sol på Canarieöarna. Saknar henne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET ÄR NOVEMBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-01 @ 17:36:21

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0