Ett långt inlägg, just for you.

Let's get fucked up

och en bild på en hög jamaicanare, är ett mail som cirkulerar på min arbetsplats varje fredag. Det är tradition. Jag har dock inte alls ägnat mig åt några konstigheter denna afton, tvärt om, har jag haft ett högst efterlängtat "häng" med Manda. Det blev ingen bio, jag fruktade ett utanförsskapsscnerario (var helt lugn tills Sara förvånat utbrast "älskar du att vara tredje hjul?" - liksom, nej, varför skulle jag?!, men då var ändå tanken kläckt på hur jag skulle sitta på en enslig kantplats med ansiktet begraven i en Hot Snacks hela kvällen, så då backade jag). Eftersom vi slutade 18.00 idag hann jag med två timmars shopping i Forum innan stängningsdags, och då kom Manda och X och hämtade upp mig i dödsbilen som åkte i 90 på en 50-väg. Jag håller mig alltid till hastighetsbegränsningarna, men det antar jag att ni kunde lista ut på egen hand. Vi blev avsläppta hos Manda, där vi planerade att se på Tarzan, men istället satt och pratade hela kvällen. Jag har saknat dig, min fina♥



Julpynt i Forum, ohh jag älskar julen!!

Nu har jag fixat med lite av det ena och det andra här i rummet, bland annat rensat ut gammalt smink. Jag älskar att rensa. Rensade garderoben härom veckan, och när mina kusiner var på besök för ett par helger sen så rök halva smyckessamlingen. Det är så mycket man inte använder, men som man ändå envist behåller. Med "man" räknar jag alltså inte in mig själv, utan refererar till er, läsare, som inte förstått fördelen med Rensning.


Skall sova nu, för hua hua, imorgon ska jag JOBBA. På en lördag. Det är jag så illa tvungen till, förstår ni, eftersom jag släpar efter i min budget marginellt. Som tur är gör Fellan också det, så då möts vi, vi små stackars själar, som inte är så mycket att hänga i julgranen den här Sälj-månaden. Nu är det dags för det sista rycket innan vi träder in i December och min november månads budget-dödsförklaring är definitiv.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0