Ett efterlängtat inlägg.

Heeej! Jaa, jag lever och jag mår bra, är en helt ny människa efter min underbara Spa-weekend på Yasuragi Spa i Hasseludden tillsammans med Martin! Är så ren. Vi har haft det supermysigt - badat i utomhuspooler, ätit fyrarättersmiddag, ångbastat (jag klarar dock max fem minuter, sedan får jag dödsångest och tror att jag ska kvävas av värmen), ätit underbar frukost och bara slappat. Tack älskling för en fantastisk helg! Bilder kommer när Martin behagat att skicka över dem till mig.

Vi kom hem vid ettiden igår, då åkte vi hem till Martin och åt lunch. Jag körde såklart, det gick sådär, men fram kom vi i alla fall. Därefter förberedde jag mig för mitt första bp-pass på evigheter (ni minns säkert inte ens förkortningen. Bp = Bodypump). Hemskt dåligt för självförtroendet att man inte är lika stark längre som man en gång var under de riktiga glansdagarna, jag hade liksom 25 kg på benen som jag pumpade upp och ned i flera minuter! Men nu jäklar ska styrkan komma tillbaka, är supertaggad. Har en sån grov träningsvärk idag, och det lär ju bara bli värre tills imorgon... Men det finns inget som är lika njutbart som ett riktigt hårt träningspass tror jag. Älskar det verkligen, längtar redan tills nästa söndag!

Idag är det för övrigt en supermåndag, för Felicia är hemma från Prag! Först lurade den lilla tokan mig att hon var sjuk, men så stod hon där och log vid sin plats på konoret när jag kom in. Gissa om jag blev glad??! Haha. Jag är inte alltid en sån här tönt. Eller vid närmare eftertanke så är jag nog det. Nåväl! Nu ska jag ta och prata lite med min goda vän. Felliflue alltså. Adjöken så länge!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0