Det är en SUPERTORSDAG

Vilken s-u-p-e-r-r-a-s-t! Testade en ny smoothie på NJB (med mynta, mango och hallon, festligt) PLUS att det var 50 % på hela Bikboks sortiment! Alla var helt galna, ni vet, sådär som tjejer blir när de drabbas av shoppingsjukan? Dessutom var kassörskan helt överlycklig, så entusiastisk, det var absolut hennes dag att glänsa. Fick dock inte med mig så mycket, men en stickad tröja och två nagellack stoppades i alla fall ned i påsen!

Nu är det 4 timmar kvar tills dagen är över, då ska jag först hem och √föra över pengar från sparkontot (skam, skam) √ packa ned lite grejer tills imorgon √ ta bilen hem till Martin. Min lilla älskling och jag, jag är så käääär i honom förstår ni! A♥Martymart

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0