Day 8: What house would you want to be in.

Som jag redan nämnt förut, så tror jag att jag skulle passa bäst i Rawenclaw! Ska förklara lite kort vad som kännetecknar varje elevhem!

Slytherin: Här hamnar de elever som gör vad som helst för att ta sig till toppen. Man är maktlysten och hänsynslös - det spelar inte någon roll vems tår man trampar på mot sin väg till succé.

Hufflepuff: Är du godhjärtad, varm och vänlig - då är Hufflepuff det givna elevhemmet för dig. Du kanske inte är den skarpaste kniven i lådan, men å andra sidan har du ett väldigt stort hjärta.

Rawenclaw: Är du intelligent, ambitiös och målinriktad är Rawenclaw det hem som passar dig bäst. Här placerar jag alltså blygsamt in mig själv, hehe.

Gryffindor: Är du modig, lojal och trofast - då är Gryffindor rätt för dig.

Il_570xn.248185960_large






Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0