Då kör vi, 7 timmar arbetstid kvar för den här veckan!

Något har hänt. Något ruskigt, en förändring, något oväntat.

Jag är trött på morgonen. Utslagen. Har svårt att gå upp ur sängen. Jag som ALLTID vaknat minst en kvart innan alarmet slagit igång, pigg som en lärka, och framförallt: vrålhungrig. Jag är inte ens särskilt sugen på frukost när jag väl har stigit upp? Vad har hänt?? Ogillar starkt mitt nya morgonjag.

Apropå hunger så glömde jag såklart min matlåda (idag igen) hemma på köksbordet. Och nu är jag väldigt hungrig. Finns ingen annan råd än att ta mig ner till Birgittas Bageri eller sushin på lunchen. Ingen yoghurt har jag idag heller, den åts upp igår. Det innebär att jag efter fyrasnåret kommer att vara hungrig. En hungrig jag = en grinig jag = inga sälj. Skönt att jag förutstpått hur den här eftermiddagen ska arta sig, då kan jag ju i alla fall ställa mig in på det!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0