A few facts.

Det är bara det att...

... jag gick från att träna 4 gånger i veckan till ungefär 1 gång i veckan
... jag är så ytlös som man bara kan bli
... jag känner mig som en degig, ledlös slang
... jag saknar min snygga älskling
... jag är fasansfullt trött och less
... jag saknar mina vänner (tack gode Gud för att Fellan och Sara fick anställning här)
... en väldigt stor sak inträffar om två och en halv månad
...jag vill ha barn. Jättegärna. Alltså verkligen. Vera eller Svea ska barnet heta om det blir en tjej. Pojknamn svävar ännu i det ovissa, är fortfarande ett stort fan av Matteus men det har inte riktigt gått hem hos Martin. Kanske Axel? Men Martin vill inte döpa sitt barn till en kroppsdel. Carl gillar jag också, men då får han inte kallas för Calle.
... mina favoritjeans alltid är slut i affären.
...jag vill dricka chai och kolla på Harry Potter
... jag vill somna i Martins famn på det där jobbiga sättet som han avskyr, men som jag älskar


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0