Sönder

Det är ute med min vad. Adjöken. Borde allvarligt fundera på att helt avstå från träningen i åtminstone 1 månad. Men hör ni hur fruktansvärt det låter??? ♥Träning är mitt liv♥ Men allvarligt, jag kommer löpa amok här hemma. Haha. "Löpa amok". Jag fattar inte hur människor inte kan träna. Det är så sjukt härligt? Det finns ingen bättre känsla än när man tar i så att man håller på att kräkas. Jag har kommit till underfund med att jag skulle passa extremt bra som en dietist. Om det kaosar sig helt med juridiken så har jag ett givet alternativ. Tänk vad kul att lägga upp träningscheman och kostscheman för människor! Skulle kombinera det med att vara personlig tränare. Jag skulle vara grym. HOA.



Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0