SÖNDAG

Believe it or not, men idag hade jag sovmorgon!!! Vaknade inte förrän tio *stolt*. Fick tag på Manda igår (hon hade somnat...) så hon, jag och Mallan åkte in till Söder och mötte upp Fellan, Frida och Issa på Snaps. Det var först när jag bestämt buss som jag upptäckte att det var Eurovision igår..... Precis min typ av program!! Men det gick ju bra för Sverige i alla fall, men jag tycker Saade uppträder alldeles för självsäkert. Hur som helst, hade jag en jätterolig kväll igår! På bussen hem hände dock en underlig sak. Det satt det en jättefull kille som somnat på ett säte, och han liksom hängde ut från sätet. Först stannar busschauffören och ser till så att han mår okej. Sen kör han vidare, men killen ser fortfarande ut att trilla av när som helst. Då ropar chauffören ut i högtalaren att någon måste hjälpa honom. OCH INGEN RÖR EN FENA, utan de som var närmast skrattade bara! Jag, som satt nästan längst bak fick gå fram och knäppa på honom bältet (som den lilla ängeln jag är). Men ibland undrar man faktiskt vad det är med folk, pinsamt!



Nu ska jag sätta på mig kläder, borsta tänderna och sätta igång med plugget. Det regnar ute, synd men ändå rätt passande. Puss!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0