Soffhäng

Redan hemma från skolan, så ligger och slappar i soffan framför Ellen Degeneres show. Svenska Robyn var precis med, man blir allt lite stolt. Har inga speciella planer idag, förutom lite småförberedelser inför en debatt imorgon. Ska möta upp Fellan sen och gå på promenad, kan inte träna idag dels på grund av att jag är på väg att bli sjuk och dels på grund av att min vad och mitt knä som sagt är lite ur gängorna så att säga. Kanske ska ta och svänga förbi skomakaren och hämta mina skor en gång för alla.... Kan det snälla bli bättre väder så att man kan njuta ute i skolskenet?? Jag ska på min kompis Emmas student nu på torsdag, så hoppas det blir sol fram tills dess! Det blir ju inte riktigt samma sak annars. Särskilt flaket blir ju en flopp? Fasen, jag missar förresten FINALEN av Talang eftersom det infaller samma dag som jag själv ska kasta studentmössan i luften. Alternativet är förstås att skippa slutskivan? Haha, tänk vad tragiskt, sitta där i sin klänning, smutta på ett glas champagne och glo på teve.. Jag får helt enkelt kolla i efterhand. Inget problem utan lösning, dagens visdomsord.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0