Promenad men en bästis

Sov som en stoooock när Fellan kom och hämtade upp mig för vår promenad. Drömde till på köpet. Men en Minute Maid tropiska frukter senare var energin någorlunda tillbaka. Vi gick runt, relativt planlöst. men bland annat till Lindalen där jag inte varit på år och dar. Var så kul, jag och Flue stod utanför min mormor och morfars förra hus och betrakade det när dörren plötsligt öppnas och en kille i vår skola kommer ut. Vi sa snabbt hej och vände sedan på klacken, helt påkommna. Och han tyckte inte ens att det verkade misstänksamt? Om någon stod utanför mig med armarna i kors och sedan tvärvände när jag kom ut hade jag åtminstone frågat vad det var frågan om? Hur som haver tog köpte jag även med mig en studentpresent till Emma:



Fint va?? Ibland önskar jag att jag var min vän som också fick presenter inslagna så fint♥ Nu ska jag förbereda mig inför debatten imorgon (har ej gjort det än eftersom jag somnade). Jag ska vara FÖR religiösa friskolor, ska bli svinroligt eftersom jag i vanliga fall är en stark motståndare. Nu ska jag låtsas vara från Livets ord!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0