Pladder

Håller på att skriva mitt valedictory speech, typ avslutstal. "Sammanfatta dina år på gymnasiet". Ja, jag ville byta skola hälften av tiden? Jag skrev faktist det. Men även om mina gymnasieår har varit långt ifrån en dans på rosor, så kommer jag ändå sakna klassen. Det är en sån skön blandning av olika människor! 32 var vi från början, nu är vi bara 14. Herregud vilken förändring min klass har genomgått. Och jag då? Om det är någonting jag har lärt mig under de här tre åren, så är det värdet av mig själv. Synd att man ska behöva inse det den tuffa vägen bara. Men I TAKE NO SHIT, hehe. "Vad som inte dödar dig, gör dig starkare" har sannerligen sina poänger. Jag har faktiskt blivit mentalt starkare. Så tack, typ. Skiva på tisdag. Kul att hela klassen är otaggad. Jag och Manda är i alla fall laddade, så we will have fun. Dance the night away. Flummigt inlägg. Blir så när jag inte har gjort något särskilt intressant. Eller jo för tusan, var ju hos skomakaren. Det var ju spännande. OCH så har jag kollat på bikini i centrum MEN förstås inte hittat någon eftersom bikini är varje småbröstad tjejs skräck. Om jag hade ett par fungerande tuttar så skulle jag dock satat på baddräkt.



(Och om jag hade varit en supersnygg megarik hunk så hade jag satsat på henne)


Kommentarer
Postat av: majk

jag är också taggad hihi :D

2011-05-12 @ 17:54:43
Postat av: Anonym

YEYYY :D:D

2011-05-12 @ 18:32:54

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0