Om en skolkärlek och en dum kommentar

Som sagt är två av mina lektioner inställda idag, så jag börjar inte förrän tjugo över ett! Sitter och pluggar, ska strax traska till Ica och köpa lunch. Igår fick jag för övrigt världens NEJ-JAG-VILL-INTE-SLUTA-SKOLAN-ATTACK. Jag älskar ju att plugga? (På rikigt). Alltså att gå in på en riktigt givande lektion är verkligen kul. Att gå hem och skriva en riktigt intressant uppsats är fantastiskt stimulerande. Jo, alltså jag är dead serious. Jag kommer sakna skolan!!!!!! Och bara enkelheten i att gå dit, träffa sina vänner, prata lite med lärarna...

Över till något roligt för att lätta upp stämningen. Igår läste jag en kommentar i DN som var så dum att den var kul. En DN-reporter intervjuade en av grannarna till Bin Laden och frågade om han ansåg att hans gömställe varit bra, varpå den intervjuade svarar: Det vet jag inte, jag har aldrig sett honom. LIKSOM HALLÅ uppenbarligen var det ju ett kanongömställe, hahaha!

 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0