My vad is refusing me... eyeyeeeeyeyeyee

Hello, söndagschillaren uppdaterar! Idag har jag mestadels hängt hemma hos mormor med släkten, men också övningskört. VILLE träna, men nu är min vad totalt messed up. Ska boka tid hos en sjukgymnast imorgon, för jag kan inte ens gå utan att det gör ont. Vaden är liksom konstant spänd. Det enda positiva i det här är att päronen bjussar på en date med en massör, som jag också ska försöka boka in under morgondagen. Men det här är sjukt irriterande, jag är van att träna flera gånger i veckan, så det är så frustrerande att inte ens kunna ta en promenad!!! Glider runt med innetofflor här hemma och känner mig allmänt sexy, borde egentligen gå runt i gjympaskor i övriga miljöer, men jag envisas med mina platta skor som tar kål på mina fötter. Nu ska jag vältra över till sängen, vara ledsen, kolla på Satc med Henke, vänta på Martin, önska att Felicia inte var seg med middagen så att vi kunde fullbordat vår plan om filmkväll, och brygga mig en kopp te. Adjöken!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0