Killing me softly

Jag är för tillfället en usel vän, en usel flickvän, en usel dotter och en usel syster. FÖRLÅT FÖR DET. Jag stressar så jag kräks. Jag vill gå och lägga mig tills studentdagen är här. Om ni bara visste vad det just tjöt i mitt öra. JAG ORKAR INTE och läggar fan ner verksamheten snart. Bang på skolan. Kallt som fan är det ute också. Jag skulle kunna gråta (om jag hade tid till det). Men vad ska jag göra ikväll? Sätta på mig afroperuken (det är Afrika-tema) och dansa på Tyresö Gymasiums andra ekonomiklass skiva. Om det inte hade varit för att det är Toves skiva så hade jag helt klart skippat det. Det får bli en helnykter kväll med tidig hemgång. Ska jobba på inställningen på bussen dit.



Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0