Ilska och mors dag

Sov visst till 10.40!!! Händer ytterst sällan. Galen partykväll igår? Ja, det var tanken med efter diverse olycksamma omständigheter blev det inte alls så. Kvällen började hemma hos mig, Manda kom hit på middag och vi fixade oss lite tillsammans innan vi gick över till Westman som hade fest (även om hon vägrade medge att det verkligen var en fest, och ingenting annat). Med facit i hand, skulle vi ha stannat där men icke då jag, Manda och Malin drevs av en innerlig partyvilja. Åkte in till stan, men tydligen verkar det som om Stureplansgruppen har gått ihop sig mot 93:or. Jag är så extremt arg, får väl vänta ett halvår innan jag går ut igen då. Funderar på ett mail, ett ursinnigt mail. Vi förvisades till Sogni och därefter till en randomfest utmed röda linjen där jag stannade i cirka 10 min. Sedan tackade jag för mig och åkte dyster i hågen tillbaka hem igen.

Idag är det Mors dag, vilket firades här hemma med lite presenter till mamsen. Klockan halv två är det fika med släkten hemma hos mormor. Fram till dess ska jag ligga i sängen och kolla på Satc. ♥Älska känslan av att inte behöva plugga en söndag♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0