HEJ LÄSARE!

Bloggen, jag är heeeeeeeeeeeemma♥ Efter att ha fixat MVG i musikslutbetyg (stolt) så traskade jag till centrum för att ställa Nordea mot väggen. Var är mitt legg?? Var frågan jag ställde. Tur var det, för legget låg så vänligt och väntade på mig. Nordea hade bara missat att meddela mig det. Åkte därifrån vidare till stan (men inte förrän jag handlat mellis, alltså min mat har varit kaos idag. Till frukost fanns det ingen filmjölk, vilket resulterade i katastrof, till lunch var det något oätbart så jag åt knäckebröd och nu när jag just kom hem var jag tvungen att slänga i mig en tallrik fil, för nu hade päronen handlat det, och alldeles strax ska jag äta). Alltså, med mellis inhandlat styrde jag min kosing mot stan där jag mötte upp den där killen ni vet som jag inleder mitt andra år tillsammans med idag. Jag köpte present till en viss person som fyller 19 år imorgon samt ett par fina ballerina från Topshop. När jag kom hem så bytte jag ut mina gamla, illaluktande (stinkande, förpestande) ballerina mot gjympaskorna och tog mig en liten vända i joggingspåret.

Nu vaknas det grillat och därefter ska jag sätta igång med plugget. Fredag är inte synonymt med fest för den som snart tar studenten och vill fixa ordentliga betyg. Hejdå /nolifern

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0