Glida hemma är inte ok

Usch vilken lååååååååååång pluggdag!!! Alltså jag hatar att vara hemma en hel dag. Gick liksom runt i pyjamasbyxorna fram till två. Man har absolut ingen yta alls och bara flyter liksom. Nu har jag i alla fall ätit en supergod middag: grillad oxfilé med potatisklyftor och vattenmelonssallad, chokladtryfflar och snart vankas det chokladdoppade jordgubbar. Mmmmmmm! Senare ikväll ska jag vara med Mandoewf, fast just nu ser det förstås dystert ut eftersom hon rådissar mina samtal. Men jag har inga hämningar. Martin brukar ha ca 15 obesvarade samtal, från mig alltså. Jag är den jobbiga tjejen som inte fattar piken. So Mandoewf, now I'll call again.....

Kommentarer
Postat av: mandiz

hahahhaha! hur kunde jag sova så djupt..

<3 sova <3

2011-05-16 @ 00:37:02

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0