Fredag den trettonde

Idag hade vi studiedag, så vid halv tio (we never sleep) så åkte jag och Fellan till Nacka Forum för att shoppa en helt ny stil till Fellan. Det är aldrig så kul att shoppa som med Fellan, haha, kan håna precis hur mycket jag vill. Efter att ha hängt i Nacka ett par timmar och besökt H&M 5 gånger så åkte vi till stan för att leta land och rike efter den perfekta röda jackan till Flue, som vi slutligen hittade♥ Det är först därefter jag fick min kvot av olycka denna fredag den trettonde. Skulle reklamera mina nya ballerina från Topshop eftersom de gått sönder, får ett par nya men upptäcker att de har sänk priset. Irriterande. Menmen, vi tar tunnelbanan tillbaka mot Gullmars. När vi precis stiger av så ringer Topshop och säger att de råkat ge mig FEL SKOR! Jag hade fått med mig den trasiga hem igen. Så det var bara att slänga sig på första bästa tunnelbana tillbaka igen... Så, supertrött och megahungrig åker jag vidare till centrum och möter upp Sara. Vi satt och fikade på Espressp House i typ en och en halv timme, mysigt.

Nu ska jag sura på mitt rum ett tag. Blev på extremt dåligt humör nämligen så fort jag kom hem, vet inte varför, men antagligen för att min bror spelade innebandy i köket (jag HATAR ljudet) och dessutom hade han snott min dator och vägrade gå upp med den till mitt rum igen. Småsyskon alltså. Finns det några människor som kan störa en mer??

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0