Första studentmottagningen!

Helluu, kom precis hem från skolan. Skönt att få sluta en lektion tidigare, då fick jag lite tid att fixa min inför Emmas studenmottagning som jag ska åka till idag! Oskönt att resvägen är på 1.5 timme, menmen, lite får man ju stå ut med för ett bra ändamål! Hittade just mitt konfirmationskors också, trodde det var borta imorse så vände upp och ned på hela rummet (livrädd). Var beredd att sticka ned handen i dammsugarpåsen för att se om det skett en liten olycka, men så fann jag det inklämt mellan några lådor. Mitt rum är , hör och häpna, sjukt organiserat. Särskilt min smyckeslåda. Den är liksom indelat först i olika inre lådor och därtill i olika askar och smyckepåsar. Därför kan ni förstå att halsbandet verkade puts väck när det inte låg där de skulle. Men nu är det alltså återställt.

Appropå Emmas mottagning förresten så kom Manda på mig idag med att ge vidare presentpåsen jag fick av henne, hade verkligen helt glömt bort att jag fick den av henne när jag stolt visade upp min present här i bloggen. Pinsamt busted, haha kände mig något påkommen. Nu ska jag börja fixa mig så att jag hinner förbi och lämna tillbaka filmen jag och Martin lånade igår (men typ aldrig såg). Han mötte nämligen upp mig och Manda igår i stan (efter en liten incident var vi tvungna att skippa centrum), åt middag samt fikade och hyrde Beautiful. Kass.


Glad pojkvän♥♥♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0