Förlåt då

Har fått klagomål på att jag varit en lat bloggare på senaste tiden, och jag får väl medge att kritiken är befogad. Så vad sägs om ett morgoninlägg för att ställa saker till rätta? Har just städat huset och behöver inte gå till skolan förrän om en halvtimme! Anledningen till att jag inte skrev igår var för att jag myste med min snygga älskling:



Som jag älskar så mycket!! Kom på att det blir dålig bloggning hela helgen, idag åker familjen nämligen till Dalarna för att delta i farmors 70-årsfirande! Förhoppningsvis får jag köra bilen upp, woho! Jag känner att jag börjar bli sjuk för övrigt? Fasen. Nä nu ska jag gå och pussa på min sovande älskling och ta ett glas vatten ochs välja min tablett som ska få mitt hår att växa! Jag lovar (på hedersord) att ni får ett till inlägg innan färden inleds mot landets övre regioner. En kram på det! (Och en tanke till alla som skriver nationella i matte C idag. Ni är grymma!)

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0