Done

Så deeerjaaaa då är jag nog klar med min psykologiuppgift! Vi fick välja valfritt fördjupningsarbete, så jag skriver om Förintelsen och hur Hitler lyckades genomföra den med hjälp av psykologisk påverkan. Extremt intressant! I nian åkte jag och min skola till Polen och besökte koncentrationlägren Auschwitz och Birkenau. Fruktansvärt hemskt, men samtidigt en av de absolut mest minnesvärda resorna jag har gjort. Ska lägga in några bilder senare, men jag har dem på den andra datorn! Nu ska jag snart möta upp Westman för en promenad♥ Klockan kvart över nio har jag bestämt date med min pojkvän vid Barnsjön, men dessförinnan ska jag hinna med en löpningsrunda också. Kjamizzz

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0