Blev jag hånad?

Har den hånande blivit den hånade?

Den frågan var jag tvungen att ställa mig själv igår efter en ytterst märklig kommentar. Ni är väl medvetna om det usla vädret, så igår på morgonkulan bestämde jag mig för att ta på mig min varmaste vintermössa. Kanske inte supersnygg, men jag köpte den ändå i vintras så jag gillar den. När jag kom fram till skolan så var jag tvungen att be några andra öppna dörren åt mig, för jag hade glömt mitt kort hemma (min skola har alltså ett kort- och kodsystem). När jag passerat in ropar en av de som öppnat: SNYGG MÖSSA.

Jag kunde inte avgöra om det var sarkastiskt eller hjärligt. Jag smög ner mössan i väskan när jag kommit utom synhåll.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag är med i en fototävling och undrar om du har lust att rösta på mig TRE gånger, det är bara att klicka på länken här under och rösta på Malin Lydin (högtst upp i högra hörnet)

https://www.facebook.com/pages/ExtraFilmse/113793168667900?sk=app_113146735428789&ref=nf



Det är jätte jämnt mellan mig och tvåan och därför behöver jag fler röster!! Tack :)

2011-05-04 @ 19:55:50
URL: http://malinss.blogg.se/
Postat av: Alice Olsson

HEJHEJ!

Skitsnygg blogg!



Är du sugen på lite billiga kläder? :) Har nämligen bloppis och säljer kläder rätt billigt! Ta gärna en titt och se om du hittar något du kanske vill ha! :) ¨



http://aliceolssonz.blogg.se/2011/april/bloppis.html

Postat av: Alice Olsson

&svar på ditt inlägg tror jag mer att det va som att påpeka att du hade en mössa i maj :) varken menat dumt eller snällt mer att påpeka att du har mössa, hehe :)

Postat av: mand

hahahahahahahaha pwned

2011-05-04 @ 21:29:48

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0