Untz untz

Vilken gryyyyyym kväll jag hade igår! Lätt den bästa utgången hittils! Idag är jag aptrött, inte för att jag är bakis, utan för att jag sov 4 timmar. Ofrivilligt såklart, men jag vaknade åtta av mig själv och kunde inte somna om. Besläktad med tuppen. I alla fall så åkte jag, Maja och Manda först till Sogni där vi mötte upp Issa, Tove, Frida och Paow. Blev en snabbvisit eftersom vi var ganska sent ute. Jag, Maja, Manda och Issa fortsatte därefter till Nype där vi skulle träffa Westman. Och åhhh, jag äääälskar Nype! Ett av dansgolven spelar gamla hits, så vi dansade loss (jag trodde väl i vanlig ordning att jag dansde) till gamla godingar som Aqua, Grease och remix på Walking in Memphis. Hade verkligen sjukt roligt och var på gränsen till Alanya-lökig där ett tag. Vid halv tre bjöd Maja mig generöst nog på en korv i Slussen och sedan avgick nattbussen hem där Martin dök upp efter att ha roat sig på sitt håll.

Idag har det varit en usel uppdatering eftersom jag och Henke har varit i shoppartagen! Skulle fylla på hans vårgarderob, ett utmärkt dagval med tanke på den finfina vädret. Tog mig en powerwalk nu när jag kom hem och förberedde psykologiredovisningen i huvudet. Måste börja på den nu innan jag kollapsar av trötthet. Hörs sen, puss!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0