Tuesday is a good day

Tjeeena! Kom hem från skolan för en kort stund sen, hade med mig mellis och deppade inte ihop som förra veckan. Det har varit en rätt bra dag! Först så överraskade Manda mig med en försenad 18-årspresent, direkt från London:



Trosor och lipbloss från Victorias' secret och choklad från Harrods! Tack min fina, åt just upp den första pralinen♥ Kort efter min underbara lilla uppvaktning, gick jag och Felicia ut i det fina vårvädret för att besöka vår gamla skola som ligger cirka 2 min från gymnasiet. Äääälska Dal, allt är så smått och rent och fint, alla är så trevliga (till och med mattanterna kommer ihåg oss och var superglada över att vi hälsade på) och det är så tryggt! Sån gammal tid, herregud. Åt en smarrig lunch i den pyttelilla matsalen vi en gång upplevde som stor och fick äntligen njuta av keso och majs, standarden under sexan till nian!


Ljuvligt!!!

Haha, lökig! Svetten rann på båda direkt när man kom in, ventinationssystemet var tydligen paj...

Nu väntar jag på middagen, och under tiden så ska jag söka till några universitetskurser, hann inte det igår. Men det blir svårt att inte söka till juridikutbildningen, är så taggad!!! Hoppas, hoppas, hoppas att jag och Maja kommer att läsa den tillsammans! Maja, vi måååååste!


Kommentarer
Postat av: maja

vi får muta mina lärare så jag får mina sista mvgn så kör viii :D

2011-03-22 @ 19:22:29
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D:D

2011-03-23 @ 11:12:46

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0