TRÖTT!!!!!!!

Är liksom hiskeligt trött, så trött att jag mår illa, och skulle kunna ha stupat i säng redan vid sju om det inte vore för att jag tvingade mig själv att hålla ögonen öppna. Nu tänker jag lägga mig i sängen och titta på Sex and the city och känna mig stolt över att jag åt sill idag och därmed förtärde en väldig massa mängd omega3. Tyvärr luktar jag fortfarande sill om händerna av någon oförklarlig anledning, det var ju inte så att jag grävde med handen i sillburken? Samma sak i skolan varje gång jag äter fisk, luktar som om jag blivit attackerad av ett helt stim i evigheter efteråt! Attraktiv tjej, ni må tro vad Martin får stå ut med. 



Sökte på fisk på google och fick fram den här bilden! Maffig, kul att stöta på den under en simtur!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0