Torsdag

Studiedag! Ska alldeles strax sätta igång, är stressad av någon oförklarig anledning och har därför lätt ont i magen. Har just ätit lunch (riktigt lunch idag igen, impressed), har nämligen hunnit med en vända på gymmet. ♥Jag och pensionärerna på morgonen♥ Blev vän med två stycken, när jag berömde dem för att vara så hurtiga! Längtar tills all snö och is smälter bort, då byter jag ut löpbandet mot skogen, så himla mycket härligare. Längtar efter att kunna ta långa, powerwalks med mamma och pappa också. Inte så långt kvar nu, våren verkar vara på intåg!

Nu ska jag öppna word och fokusera ett par timmar. Ikväll har jag middagsdejt med Frederika, mysigt!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0