SÖNDAG

Jag är en hemsk, hemsk flickvän när jag är stressad, förlåt Martin! Alltså seriöst, åt lunch på två sekunder för att hinna plugga. Blir så arg på mig själv!!! Det är den där jäkla redovisningen jag blev på påpackad i veckan som jag tvingas göra, plus en svenskauppgift. Gahhhhh! Nu ska jag ut och springa, skippar löpbandet idag och tar mig en tur i friska luften istället. Så otroligt mycket härligare, är så lycklig över det fina vädret! Våren är nog den bästa årstiden. Ser fram emot att beställa in en drink på en uteservering snart, att promenera på Djurgården eller att kunna gå ut i bara en jeansjacka. Faaaaantastiskt♥

Kommentarer
Postat av: is

när har du haft en jeansjacka?

2011-03-20 @ 22:14:25

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0